Завдання №6
( 27.04
– 30.04 )
Шановні учні !
Продовжуємо працювати
дистанційно .Виконані письмові завдання прошу надсилати мені електронною поштою
на адресу pavutinka1962@gmail.com. Можна у
вигляді Word документа, або у вигляді фото виконаної в зошиті із зар.літ роботи. Або на
viber
5-Б кл :
1.Повторити до контрольної роботи розділ «Сила творчої уяви»
(стр.198 – 224)
2. Опрацювати біографію(план, хронологічна таблиця, літературна
спадщина) Туве Янсон ( стр.226 – 227)
6 кл :
1.Тестування по твору Р.Бредбері «Усмішка»(пройти в вайбері за посиланням)
2. Опрацювати біографію(план, хронологічна таблиця, літературна
спадщина) Роберта Шеклі ( стр.216 – 217)
7 кл :
1.Тестування за змістом твору Г.Уеллса «Чарівна крамниця»( пройти у вайбері
за посиланням)
2. Опрацювати біографію(план, хронологічна таблиця, літературна спадщина)
Рюноске Акутагави ( стр.233 – 234).Читання новели «Павутинка» ( стр.235 – 237).
8 кл:
1.Повторити розділи «Бароко», «Класицизм».Підготуватисся до контрольної
роботи.
2.Пройти контрольне тестування з теми «Бароко.Класицизм»( пройти у вайбері
за посиланням)
9 кл:
1.Читання твору М.Булгакова «Собаче серце»
2. Підготуватися до тестування по змісту твору Булгакова «Собаче серце»
10 кл :
1.Письмово проаналізувати 1 віршів 1 із поетів –
модерністів (Ш.Бодлера , П. ВВерлена) за
планом аналізу ліричного твору :
План
1. В який біографічний період
життя поета був написаний цей твір ?
2. Що стало приводом для його
написання?
3. Яка тема твору ?
4. До якої різновидності
лірики (громадянської, інтимної, пейзажної чи будь-якої іншої) ви віднесли б
його?
5. Сформулюйте ідею твору .
6. Який настрій викликають
його рядки?
7. Яким ви уявляєте собі
героя твору ?
8. Яким розміром він
написаний ?
9. Які образи виникають у
вашій уяві, коли ви читаєте його рядки ?
10. Як і за допомогою чого це
досягається? (художні засоби)
11. Ваше відношення до твору
11 кл :
1.Опрацювати біографії : Милорада
Павича ( стр.234-238)
2.Визначити
періоди творчості письменника( стр.238-241)
3.Читання твору «Скляний равлик» ( стр.241-250)
Немає коментарів:
Дописати коментар