Завдання №3
( 06.04
– 10.04 )
Шановні учні !
Продовжуємо працювати дистанційно : хто в мобільних додатках viber, Messtnger, telegram, хто
в програмі ZOOM.Виконані письмові завдання прошу надсилати мені
електронною поштою на адресу pavutinka1962@gmail.com. Можна у вигляді Word документа, або у вигляді фото виконаної в зошиті із зар.літ роботи. Або на
viber в ОСОБИСТЕ повідомлення ( НЕ В ГРУПУ)
5-Б кл :
1.Прочитати твір «Аліси в
Задзеркаллі».УВАГА КОНКУРС ! На 2 найкращі і найцікавіші запитання за
змістом казки( письмово).
2. Опрацювати біографію(план,
хронологічна таблиця, літературна спадщина) М.Цвєтаєвої ( стр.220 – 223)
Підготувати виразне читання вірша
«Книжки в обкладинках червоних» (стр.223-224)
6 кл :
1.Прочитати твір О”Генрі «Вождь червоношкірих».Дати
письмову відповідь на запитання «Чим мене вразив
головний герой твору»
2. Опрацювати біографію(план,
хронологічна таблиця, літературна спадщина) Дж.Родарі ( стр.202 – 203)
Підготувати виразне читання вірша
«Листівки з видами міст» (стр.203-204)
7 кл:
1.
Опрацювати біографію(план, хронологічна таблиця, літературна спадщина) О”Генрі ( стр.205 – 206)
Читання новели «Дари волхвів» (стр.207-212)Дати письмову відповідь на 10
запитання (стр.212)
2.
Читання новели «Останній листок» (стр.213-219)
8 кл:
1.Складіть цитатні характеристики 2
– х другорядних персонажів («Міщанин-шляхтич»)
2.Виконайте пошукову роботу
випишіт приклади іронії, гумору і сатири у комедії«Міщанин-шляхтич»
9 кл:
1.Прочитати твір Шолома
–Алейхема «Тевє-молочар» (шукаємо в інтернеті)Письмова відповідь
на заптання «Які проблеми
піднято у творі письменником»?
2.Подивитися сучасні
екранізації цього твору (фільми ,вистави).Письмово висловте ваше враження
про них.
10 кл :
1.
Опрацювати біографію(план, хронологічна таблиця, літературна спадщина) Ш.Бодлера.
2.
Вивчити напамять вірш «Альбатрос»
11 кл :
1.Напишіть есе «Чи
прилетить янгол знову до людей» (за твором Г.Маркеса «Стариган з
крилами»
Немає коментарів:
Дописати коментар