понеділок, 6 квітня 2020 р.


Завдання №3
( 06.04 – 10.04 )
Шановні учні !
     Продовжуємо працювати дистанційно : хто в мобільних додатках viber, Messtnger, telegram, хто  в програмі ZOOM.Виконані письмові завдання прошу надсилати мені електронною поштою на адресу pavutinka1962@gmail.com. Можна у вигляді Word документа, або у вигляді фото виконаної в зошиті із зар.літ роботи. Або на viber в ОСОБИСТЕ повідомлення ( НЕ В ГРУПУ)
5-Б кл :
1.Прочитати твір «Аліси в Задзеркаллі».УВАГА КОНКУРС ! На 2 найкращі і найцікавіші запитання за змістом    казки( письмово).
2. Опрацювати біографію(план, хронологічна таблиця, літературна спадщина) М.Цвєтаєвої ( стр.220 – 223)
Підготувати виразне читання вірша «Книжки в обкладинках червоних» (стр.223-224)
6 кл :
1.Прочитати твір ОГенрі «Вождь червоношкірих».Дати письмову відповідь на запитання «Чим мене вразив
головний герой твору»
2. Опрацювати біографію(план, хронологічна таблиця, літературна спадщина) Дж.Родарі ( стр.202 – 203)
Підготувати виразне читання вірша «Листівки з видами міст» (стр.203-204)
7 кл:
1.       Опрацювати біографію(план, хронологічна таблиця, літературна спадщина) ОГенрі ( стр.205 – 206)
Читання новели «Дари волхвів» (стр.207-212)Дати письмову відповідь на 10 запитання (стр.212)
2.       Читання новели «Останній листок» (стр.213-219)
8 кл:
1.Складіть цитатні характеристики 2 – х другорядних персонажів («Міщанин-шляхтич»)
2.Виконайте пошукову роботу випишіт приклади іронії, гумору і сатири у комедії«Міщанин-шляхтич»
9 кл:
1.Прочитати твір Шолома –Алейхема «Тевє-молочар» (шукаємо в інтернеті)Письмова відповідь
на заптання «Які проблеми піднято у творі письменником»?
2.Подивитися сучасні екранізації цього твору (фільми ,вистави).Письмово висловте ваше враження
про них.
10 кл :
1.       Опрацювати біографію(план, хронологічна таблиця, літературна спадщина) Ш.Бодлера.
2.       Вивчити напамять вірш «Альбатрос»
11 кл :
1.Напишіть есе  «Чи прилетить янгол знову до людей» (за твором Г.Маркеса «Стариган з
крилами»

Немає коментарів:

Дописати коментар