Завдання №4
( 13.04
– 17.04 )
Шановні учні !
Продовжуємо працювати
дистанційно .Виконані письмові завдання прошу надсилати мені електронною поштою
на адресу pavutinka1962@gmail.com. Можна у
вигляді Word документа, або у вигляді фото виконаної в зошиті із зар.літ роботи. Або на
viber
5-Б кл :
1.Марина Цвєтаєва у вірші « Книжки в обкладинках червоних» розповіла про
свої улюблені книжки. Пропо ную і вам (у письмовій формі) розповісти про твір
зарубіжної літератури, який ми вивчали у
5 класі і який вам найбільше сподобався.
Про що писати : автор, назва твору, чим саме вразив твір , який епізод
найбільше запамятався, на кого із героїв ви хотіли б бути схожим і чому.
Памятайте , що це не просто відповідь , а ваш власний твір. А твір має
вступ,основну частину і висновок.
2.Шукаємо в інтернеті і читаємо твір Роальда Далла «Чарлі і шоколадна
фабрика»
6 кл :
1. Опрацювати біографію(план, хронологічна таблиця, літературна
спадщина) Рея Бредбері ( стр.208 – 210)
2.Читання твору Р.Бредбері «Усмішка» ( стр.211-215)
7 кл:
1.Виконайте «Творче завдання» на стр.220.
2.Письмово розкажіть про новелу як жанр літератури (стр.203-204), даючи
відповіді на запитання :
а)що таке новела ? в)ознаки
новели; д)талановиті автори новел
б)коли вона виникла ?
г)види новел;
8 кл:
1.
Опрацювати біографію(план,
хронологічна таблиця, літературна
спадщина)
Антуана де Сент-Екзюпері
(стр.260-261)
2.
Читання твору «Маленький принц»(стр.262-265)
9 кл:
1.Скласти характеристику 1 із героїв твору «Тевє-молочар» (за планом
характеристики
літературного героя)
2. Шукаємо в інтернеті і читаємо твір Кіно Майкла Морпурго «Бойовий кінь»
10 кл :
1.
Опрацювати біографію(план,
хронологічна таблиця, літературна
спадщина) Поля Верлена
2.
Вивчити напамять вірш «Осіння
пісня»
11 кл :
1.Читання твору
Г.Маркеса « Сто років самотності»
Немає коментарів:
Дописати коментар