неділя, 12 квітня 2020 р.


Завдання №4
( 13.04 – 17.04 )
Шановні учні !
     Продовжуємо працювати дистанційно .Виконані письмові завдання прошу надсилати мені електронною поштою на адресу pavutinka1962@gmail.com. Можна у вигляді Word документа, або у вигляді фото виконаної в зошиті із зар.літ роботи. Або на viber
5-Б кл :
1.Марина Цвєтаєва у вірші « Книжки в обкладинках червоних» розповіла про свої улюблені книжки. Пропо ную і вам (у письмовій формі) розповісти про твір зарубіжної літератури, який  ми вивчали у 5 класі  і який вам найбільше сподобався. Про що писати : автор, назва твору, чим саме вразив твір , який епізод найбільше запамятався, на кого із героїв ви хотіли б бути схожим і чому. Памятайте , що це не просто відповідь , а ваш власний твір. А твір має вступ,основну частину і висновок.
2.Шукаємо в інтернеті і читаємо твір Роальда Далла «Чарлі і шоколадна фабрика»
6 кл :
1. Опрацювати біографію(план, хронологічна таблиця, літературна спадщина) Рея Бредбері ( стр.208 – 210)
2.Читання твору Р.Бредбері «Усмішка» ( стр.211-215)
7 кл:
1.Виконайте «Творче завдання» на стр.220.
2.Письмово розкажіть про новелу як жанр літератури (стр.203-204), даючи відповіді на запитання :
а)що таке новела ?                               в)ознаки новели;        д)талановиті автори новел
б)коли вона виникла ?                       г)види новел;
8 кл:
1.       Опрацювати біографію(план, хронологічна таблиця, літературна спадщина)
Антуана де Сент-Екзюпері (стр.260-261)
2.      Читання твору «Маленький принц»(стр.262-265)
9 кл:
1.Скласти характеристику 1 із героїв твору «Тевє-молочар» (за планом характеристики
 літературного героя)
2. Шукаємо в інтернеті і читаємо твір Кіно Майкла Морпурго «Бойовий кінь»
10 кл :
1.       Опрацювати біографію(план, хронологічна таблиця, літературна спадщина) Поля Верлена
2.      Вивчити напамять вірш «Осіння пісня»
11 кл :
1.Читання твору Г.Маркеса « Сто років самотності»

Немає коментарів:

Дописати коментар